Kultur

Jahop, då var det dags igen. Göteborgskalaset har börjat, eller göteborgs kulturkalas som det så fint heter nu för tiden. Så alla mina finkulturella vänner, nu är det bara att leta upp era baskrar, ciggariller och ta fram  det kulturella vinet och köra. Det är nämligen så att så fort man pratar finkulturell tänker jag på fransmänn som sitter i en rökig källare, lyssnar på deppmusik och är konstant påverkade av rövin. Så det är det jag ska göra denna veckan. Afterwork och Madonna förra veckan var bara uppvärmining till vad som ska äga rum!

Och Malin... jag beundrar dig för att du gör bort dig så att den gråa massan ska slippa begå dina hjältemodiga misstag. Tycker du är underbar trotts skam och gym byte ; )

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Tack gumman! Jag har fått nys om ett gym med strippaerobics! Vad sägs om att göra en "Sally" där me? Your turn! Ta en för laget nu Johanna! ;)

2009-08-11 @ 23:06:39
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0