Ska man vara fin får man lida pin

Jag har haft en nära döden upplevesle...... ja, igen! Jag har ju inte alltid varit den smidigaste flodhästen men idag lyckades jag översaka till och med mig själv. Jag skulle göra mig lite fin och tänkte vaxa mig. Satte in vaxet i mickron och öppnade senare för att se om det var klart, jag rörde runt och här kommer det magiska jag lyckades med. Jag skvätter ut kokande vax över magen och bena (vilket gör skit ont trotts att man har kläder på sig) föröker stoppa det onda med handen vilket gör att jag får vax där med, det droppar sen ner på mina fötter. Vaxet bara bränner och jag får inte bort det, försöker då stoppa ner handen i ett vatten glas som naturligtvis välter. Så där står jag och har lyckats täcka både mig och golvet med vax och vatten... och ont gör det. Det gör fortfarande ont som tusan! Fast bara på min tumme som råkade värst ut. så nu tänker jag aldrig mer vaxa mig, Från och med nu ska jag leva hårig som en grott människa! Nu ska jag ta min smärta och sätta mig framför tv:n och tycka synd om mig själv

Kommentarer
Postat av: Malin

Så nu är vi alltså två håriga grottmänniskor som söker skydd mot det ondskefulla vaxmonstret! Har juh sagt att det är farlig och bits! Vi får jobba på en ny strategi att attackera det!

2009-08-19 @ 20:23:47
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/
Postat av: Teodor

Låter som om detta har varit ett skådespel utan dess like... Som jag missade. Skulle vilja ha varit där och kunna skratta lite för det måste sätt underbart ut ; )

2009-09-19 @ 08:30:45
Postat av: johanna

Jag har alltid sagt att man bara har saker att vinna på att spara håret. Värme om vintern, skydd mot solen på sommaren och ett utmärkt sätt att samla kaksmulor som man kan äta senare.

2009-10-03 @ 12:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0