Ångest

Iadg har jag varit och tränat med Lars och sen gick vi lite på stan, detta hjälpe lite med min stress men inte mycket. Det är nämligen så att på fredag ska 7 pers äta middag i min lägenhet. Och även om man bortser från att lägenheten mer eller mindre är en sanitär olägenhet så kvarstår ändå problemet med att det är så mycket möbler i den att de nästan inte går att röra sig. Nu tror ni säkert att jag överdriver men jag kan intyga att så inte är fallet. Så min lösning är att byta från alla hjärtansdag tema till hela havet stormar tema. Om någon har en bättre lösning eller lite bra magsårs medicin, var snäll och hör av dig.
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker vi kör på hela havet stormar tema. Blir lite mer sport av middagen då och vi behöver inte känna ångest över att bootcampen går utför för att vi vräker i oss massa mat! Två flugor i en smäll liksom! ;)

2009-02-10 @ 20:54:35
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/
Postat av: mammamona

Självklart har mammi lösningen, temat ska självklart vara Pippi på de sjuhaven flyttar hemifrån, om du inte kommer ihåg temat kan jag påminna dig hur det brukade gå till. Lasta upp alla saker i hela lägenheten i sängen, sedan bygger man en liten hinderbana så att man kan leka inte nudda golv. Eftersom du kommer ha alla era saker i sängen år du plats att duka och när ni ätit bygger ni hinderbana av bord och stolar. Fiffigt va. Tror det finns bilder på hur det ser ut ifall du glömt. pusspuss mammamona

2009-02-10 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0