Den gyllene guld semlan

När Bisse var här bestämmde vi oss för att äta semla, och då tänkte vi lyxa till det lite extra och köpa från förra årets vinnare av semeltestet. Då skojade jag lite och sa att vi kanske inte skulle göra det för de kanske hade drabbats av högmod och nu var deras semler äckliga. Nu när jag läser åreats semel test så står det mycket riktigt att förra årets vinnare hamnade på en jumbo plats. Då tänkte jag att den kanske hade fått tre fyrar av fem möjliga, men nej. inte två fyrar heller.... och inte en fyr och nu tänker ni (flämt) fick den inga fyrar alls! och dä tänkte ni fel igen för den fick inte 0 fyrar heller utan en överkryssad fys. Semlan gick back!
Nu ska jag och mina lurade smaklökar snart gå och jobba

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan ! :) Sugen på att prova en Aloe Vera Gel dryck som rensar magen på slaggprodukter eller

varför inte en Aloe Vera Propolis kräm som hjälper jätte bra mot torrhud eller kanske

en Aloe Vera Heat kräm som hjälper mot spända nackar & ömma muskler !

Jag har det & ännu mer..

Gå in på min blogg http://idamanson.blogg.se & beställ !

// Ida

2009-02-19 @ 00:01:43
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0