Förälskelse

Som ni alla vet har jag lätt för att bli små förälskad i olika personer. Allra helst tv och bok karaktärer vilket har lett till en del underliga bråk med dåvarande pojkvänner, ex som när en fick skäll för att han inye var rörmockare (som i alla mcbeal). Dock fick han aldrig veta Ally mcBeal refferensen och trodde troligen att jag tappar förståndet. Nu har jag altså en ny förälskelse. Han är lång, bred, alkis och (suck) alldeles, alldeles underbar! Han heter Harry Hole och arbetar som polis i min nya kriminalserie jag läser, av honom har jag idag lärt mig att det är manligt att onanera i vasken. Eftersom jag Harry är min nya kärlek var jag tvungen att messa Lars och fråga om han var lika manlig så nu tror även Lars att jag har tappat det lilla förstånd som jag hade. För att veta exakt hur manligt det är krävs nog en undersökning.... Jag tror undersökningen om min generation nu är gammal kommer vara trevligare än den om mäns onanivanor i köket men som vanligt tar jag en för laget så att någon av er andra slipper undersöka det. Dock så kan ni ju höra av er om ni känner till något om fenomenet så jag vet var jag ska börja leta. så till alla tjejer: händerna på täcket... och killar: händerna på köksbänken.

Ha en bra start på veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0