Förvirringsepedimin

För er som trodde att min förvirring skulle bli bättre har jag ett tråkigt besked, det har inte hänt! Snarare har den blivit värre. Insåg här om månaden att jag misslyckats med att betala hyran, hade helt enkelt satt pengarna på fel konto. Denna månaden gick det ännu mer utför när jag insåg att jag inte ens skickat in mina timmar så jag får lön!!! piss, skit och vademekum!

Igår var ju en stor dag för oss alla (och nej, jag menade inte kronprinsessans förlovning) utan semel dagen! Min underbara pojkvänn kom till jobbet med en semla, mums! Men nu när jag ändå nämn förlovningen måste jag väl ändå kommentera det.... illa, stelt. I hela intervjun där de satt tillsammans kallade han henne för kronprinsessan och inte för Viktoria. Bättre tycker jag om amnnen som spontan friade till sin fru i nyhetsmorgon då han skrapade triss. Nått sånt kan jag tänka mig. Lars har sagt att han tänker sno micken av Pink och fria till mig där, får väl se hur det går med detta.

Och sist men inte minst en hälsning till Linnea. Ett par pinsamma löss är bättre än en stor skam-ko!

puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0