Gammal?

Börjar fundera på om jag inte börjar att bli gammal ändå.
Satt vid datorn nu och eftersom jag är ihop med en snus-
mumrik som har narkolepsi tänkte jag kolla msn och se
vilka andra som jag kunde prata med... inga! När jag var
ung och pluggade så var det det som höll mig vaken vissa
nätter att man satt och pratade. har helt enkelt min
generation blivit så gammal att vi har börjat lägga oss vis 1
0 och gå upp 7? måste utföra lite tester på detta. Operation "
gammal generatin??!!" inledd. Kommer återkomma med
lite resultat senare.

Godnatt på er panchisar

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vill härmed utnämna mig själv till panchis! Jag går å lägger mig skittidigt!! Typ 10! å sen upp med tuppen! Världens tristaste, det är jag!

Puss

2009-02-23 @ 07:49:01
Postat av: Malin

Jag lägger till mig i gruppen panchisar! Vet inte vad som har hänt, men det går liksom inte att hålla sig vaken lika länge längre! Jag vägrar dock erkänna att det bara hänger på åldern! Vill tillägga att mammas kompis trodde att jag var yngst i syskonskaran, vilket borde göra mig till en sådär 18-19 år! haha!

Pöss

2009-02-23 @ 11:38:28
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0