I wish every day was negro day

Det måste ju ändå vara en av de bästa film komentarerna detta året, jag ska oxå istället för fantastic börja säga affrotastic. Dessa fina kommentarer kommer från musikalen Hairspray. jag har inte hunnit se hela än men hittills har den varit full med possitiva översakningar. Dock är jag lite fundersam på varför John Travolta spelar kvinna och man inte bara satt en kvinna i rollen istället??
Idag ska jag bara glida runt lite hemma och fixa innan jag ska till jobbet några timmar... är ledig på fredag igen men då får vi dock gäster. Kommande veckan ska jag även ädra inrikting i min bootcamp, den har inte varit för framgångsrik så här långt så de kanske är dags att byta strategi.
have a affrotastic day!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sugen på att prova en Aloe Vera produkt eller vet någon som vill prova.. Gå in på min blogg :) http://idamanson.blogg.se & beställ :)



kramis

2009-02-17 @ 00:56:15
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0