inget särskillt

Idag är de en vanlig dag. Inget särskillt har hänt. Jag har städet (Lars har inte hjälpt till, skyller på att han jobbat hela dagen), inget ovanligt här altså. Sen åkte jag till jobbet, inget ovanlogt det heller, och sen så har korven hittat på sina vanliga små hyss. Han hittar alltid på hyss så det är inget ovanligt med det, men igår bjöd han på ett nytt trick som heter "ät nya saker" så nu har han kräkts rött present snöre i två dagar, det va lite nytt. Imon ska jag till ams, hoppas att det inte blir samma skräck upplevelse som sist. Vem vet, imon kanske de inte ens kommer skälla på mig, ohhh hoppas! (håll tummarna).
God natt mina kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0