Pump it

Jaha, började dagen med lite träning. Jag och Malin (som de hurtbullar vi är) bestämmde oss för att gå på body pump. Kan ju säga att det var ett tag sedan jag var på det.... och det märktes. Men vi kämpade oss igenom, och jag vill påpeka att flera hade samma vikter som vi. Och om jag inte har allt för ont imon så tänkte jag maraton träna lite,får se hur det går med det. När jag hade tränat så fanns det klar mat hemma till mig så jag åt och skulle titta lite på tv. Somnade som en stock... sov gott en halvtimme och nu är jag på topp igen. Kanske behövs om jag ska skaffa barn nu. Min kära syster sa att det inte var någon brådska utan att jag hade en vecka på mig om jag ville, mamma sa att hon inte kunde bli mormor nu, utan att om två veckor skulle passa bättre. Så om jag ska hinna bli gravid (vilket verkar vara min familjs beslut) inom två veckor så kanske jag behöver börja sova middag för jag kommer få ligga i.
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Lever du idag?! Mina armar har sett bättre dagar..



Ok, Johanna jag kan väl ge dig 3,5 vecka då! Så jag kan få bli tant Malin och skämma bort ungen lite! ;)

2009-02-04 @ 08:00:27
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/
Postat av: Bisse !

Smart idé om underkläder regeln, ska ta och skissa på en skylt att hänga upp nu när jag ändå är ledig ;)

2009-02-04 @ 11:22:50
URL: http://busbisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0