Rediga Rolf och jätte rädda Johanna

Jag har hittat en ny idol, hans namn är Rolf, eller som vi som känner
honom lite bättre kallar honom, Roffe. Detta är mannen som äger helt
helt sinnessjukt högt antal brandvarnare, som ringer sin dotters dagis
och fritidsaktiviteter för att se vad de har för brand beredskap, som
 pratar grov göteborska och som kallar alla för goa lirare.

Denna underbara man hade brand övning med oss, han vill att man
ska ha brand varnare minst överallt, släckare och brand filt. Vågade
inte riktigt berätta att min brandvarnare just nu ligger utan batteri i mitt
köksfönster, brandsläckare har jag aldrig haft och ingen brandfilt heller,
eller ens en matta som jag kan använda istället. Sen fick vi se video
där många brann inne och där datt jag ensam och rädd medan den
goa liraren Rolf berättade hur fort det går. Han är numera min nya idol
och ideal man.

Kommentarer
Postat av: Janne

Ha ha, jag trodde du menade Roffe i Bolt, Hamstern du vet?

2009-02-19 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0