Så var det ny vecka igen

Jahop, då var det ännu en ny vecka. Började veckan med att försvova mig, inte så kul, missade träningen men hann i lagom tid till nästa möte och sen kom min kära syster på besök. Hon klippte mig, vi käkade sushi och sen var det shoping på både stan och IKEA. Vi lyckades även att klämma i oss en semla.

Har även idag insett att det stämmer att tjejer ofta hittar killar som liknar deras pappor. En av mina pappor brukar (när det är något som han tycker är jobbigt) att pusta, frusta och stöna och högt upprepa högt för sig själv: nej, men det blir nog jätte bra! Det var samma nu, något som inte var det minsta problem fick min käre pojk att först börja andas tungt, sen sucka och efter det kom som väntat den höga, upprepade "det blir nog bra, perfect". Ibland blir man bara så trött, orka bli upprörd över små saker. Nej, kanske är det därför man ska försöka träffa killar som ens föräldrar hatar: För det innebär att det inte är någon som ens mamma skulle ha valt i yngre och och det kan ju bara innebära att han inte det minsta påminner om ens pappa. Nu ska jag upp och leta motsattsen till svärmorsdrömmar.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0