Varg buk

Japp, ni läste rätt. Jag håller på att svälta ihjäl så det enda jag kan tänka på är mat och sången från Ronja rövardotter där dom sjunger "hungern river hans varga buk, han vill men kan inte sova". Typ så är det här. Jag har planerat och lagat hela middagen så att allt klaffar perfeckt, men sen råkar jag ha en kanin pojkvänn som tvunget skall ha sallad till maten. Nu står min goda potatisgratäng tillsammans med fläskfilen på spisen och bara väntar på att ätas. Tror ni att jag får äta? NEJ!!! Nu kommer Lars på att han ska ha sallad till så jag får inte äts utan bara sitta här och titta på maten medan han gör äcklig sallad som jag ändå aldrig äter!
Hade jag inte varit så hungrig så hade jag hungerstrejkat mot salladbeslutet men om jag gör det kommer jag nog svälta ihjäl. Så anledningen till att jag skriver det här är att om någon känner medlidande med mig och är rädd att jag ska svälta så kan ni ju skicka lite torr-varor med posten. Alla bidrag motags tacksamt. Och pappa, nästa gång du jobbar i stan kan väl du slänga in en luchlåda genom brevlådan. Till övriga vill jag bara säga att om ni inte kan nå mig på tre dagar har jag helt enkelt svuliti ihjäl, och det kommer bara vara Lars fel!
Kram

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vill du byta pojkvän??? Min pojkvän är en så kallad feeeder och jag måste äta jämt jämt och mycket mycket! Byte????

Kramar

2009-02-22 @ 11:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0