Bra presenter

Jag var och tränade i morse. Var ganska stolt över att jag inte hade riktigt så ont som jag trodde att jag skulle ha.... tills passet började, så fort jag började röra armarna kännde jag hur mycket träningsvärk jag hade. Idag har jag kollat lite feter presenter. detta är min favorit hittills:


För alla som undrar vad det är så är det en sov säck formad som en overål. Så man kan ha den ute och så fort man blir trött så är det bara att lägga sig ner precis där man är. Skit bra om man lider av narkolepsi. Jag kan även rekomendera den om man ska gå bort på fest där man ska sova över och inte vet vad man ska ha på sig. Här har du outfitten och sovsakerna i ett!!!

Jag hittade även dessa:
     och...

Det är dels en penna som håller hela livet i alla väder. Spettsen är gjord i stål så den behöver aldrig vässas eller nått! Precis som den är, utan att behöva göra nått håller den hela livet. Det andra tänkte jag är en bra present till mig som inte gillar att diska. Det är nämligen så att får jag denna mugg kommer jag aldrig behöva röra runt i kaffet själv... det finns nämligen en knapp till det. Finurligt va?

Sist men inte minst hittade jag vad jag ska ge bort till nästa vänn jag ska på kalas hos:


Jag har alltid undrat var man får tag i dessa rosetter. Har alltid trott att det bara är ett stort present snöre men ack vad fel jag har haft. Man kan altså köpa specieltillverkade rosetter endast till detta endamål! Vilken underbar värld vi lever i. Så hade jag varit som du hade jag tagit en titt i almenackan nu på när din födelsedag är. Kan det vara så att du är den lyckliga som kommer få mig i present?

Ha en skön vecka

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilken sovsäck! I like! Jag har juh redan inhandlat din present, kanske är det något av ovanstående.... eller så får du mig o matilda inslagna i rosetter! haha!



PS: zeusan ligger på en brygga

2009-01-28 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0