Dåligt

Min boot camp 2009 går dåligt. Efter min långa promenad så märkte jag att jag hade skadat foten, nu har jag haltat sedan i måndags och det verkar inte bli bättre. Trotts detta var jag på gymmet med Malin igår och tro det eller ej så är jag inte så öm i mina muskler idag som jag trodde att jag skulle vara. Eftersom jag är född martyr brukar jag varje dag efter träning ligga i sängen, vrida mig i träningsvärksplågor och tycka synd om mig själv. Men idag så väckte Lars mig med frukost (den bästa, korvsmörgås och te) så jag glömmde liksom att jag borde ha ont.

Jag och Malin funderar på att ha ett tonårs party. Vi känner att det är så många fina traditioner som har försvunnit med åren, som att öppna vinet genom att trycka ner korken i flaskan, att alltid ta med sig spriten till festen i pet-flaska, häxblandningar som alltid smakade wisky i slutändan, hembränt och oboy osv. Om någon av er har förslag på fler saker som borde finnas med på festen så kan ni ju höra av er, kanske tillhör ni dem som saknat hemmagjord shot bestående av hembränt och turkisk peppar eller liknande? jag är öppen för alla förslag.

Johanna

Kommentarer
Postat av: Angelica

johanna jag har fortfarande vinet i en pet flaska ibland, dock har jag slutat med häxblandningen, men som student får jag nog återgå till det igen..så jag är med!

2009-01-14 @ 19:36:43
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0