En spark i skrevet på barnetablissemanget

Hamnade bakom två tanter på bussen idag. De hade en underbar disskusion om att bli gammal. Men här är favorit delen av koversationen:
Tant 1: Jag kan ju bli hur gammal jag vill, men du måste ju tänka på att inte bli för gammal för om du inte dör snart så kommer du bli en belstning för dina barn.
Tant 2: jag vet vi har pratat om det. Tant 1 har troligen varit bitter länge över att hon inte skaffat barn och efter typ 80 års väntan så fick hon sin hämnd. Helt enkelt en spark i skrevet på alla barn skaffare.

Jag gjorde ett inlägg igår som försvann... ingen vet var det tog vägen, men den sammanfattade versionen är att efter en par dag på IKEA har vi bestämmt oss för att köpa ny säng och varsin ny fotölj, kommer gå på ca 12.000, tur att man är tät.

ska bli gött att vara ledig imon.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0