första, andra, tredje. Att spara eller inte spara. del 1

Har alldeles för mycket saker, varav många jag aldrig kommer att använda. En del finns kvar av sentimentala skäl,a ndra saker vet jag inte. Så nu har jag bestämmt mig för att börja rensa lite. Mycket går att slänga men inte allt, så en del tänkte jag auktionera bort här på min blogg. Ok, det kanske inte är en riktig auktion eftersom jag skänker bort sakerna men jag har alltid velat prova hur det är att stå med den där klubban och skrika första, andra, tredje, sålt till den galna tanten i rött.

Jag tänkte börja med att rensa bland mina böcker, men innan jag slänger dem så kan jag ju se om någon av er vill ha dem, känns dumt att jag slänger mina och ni köper nya. Så mitt första erbjudande är 5 pocket böcker av en av mina favorit författare Val McDermid. Det är han som har skrivit hela serien om Tony Hill. (Linnea, här har du chansen att få fortsättningen på boken du fick av mig som du tyckte om...).

Andra goda nyheter är att jag och Lars äntligen bokat en svit på aspa herrgård. Den 13 Mars så bär det av mot god afternon buffe, 6 rätters middag och mycket annat underbart mys! trodde aldrig att vi skulle få tummen ur men nu är sviten bokad och förhoppningsvis är champanjen ställd på kylning.

Trevlig lördag alla ledighets firare!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tjingpax på böckerna:):):):)

2009-01-24 @ 11:05:28
Postat av: angelica.

gör då för tusan inte misstaget so jag och glenne gjorde. Vi gick alldelles för sent på afternoon buffen och åt alldelles för mycket. Sedan började vi med att äta upp allt på tallrikarna på kvällen vilket vi insåg att vi inte kunde när den 3 rätten kom in och vi vart relativit mätta. Det hela resluterade i att vi låg och kräkter hela natten och MISSADE nästan, eller kunde inte äta lika mycket som vi tänkt, på frukostbuffen. Bara ett litet tips från en van herrgårdare.

2009-01-24 @ 12:50:51
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0