Lars lämnar ön

Efter att era röster har räknats noga (alla två) står det nu klart att det är Lars som blivit bortröstad från ön och kommer få lämna tvkontrollen. Han hälsar dock, citat: "Jag mår inte så bra, jag ångrar ingenting".

Annars har detta varit en as skön dag med min pöjk. Började med en lång morgon i sängen, sedan drog vi ner på stan och jag blev bjuden på en lunch. sen på eftermiddagen gick vi och provade vårat nya fik som öppnat hos oss. Det var jätte gott, varmt och mysigt. Så där satt vi och myste och skrattade åt alla stressade människor som sprang runt i regnet.



Dock orkade jag inte hela detta bakverk, var väldigt mäktigt. Nu ska vi krypa ner i soffan och titta på en film tror jag.


Kommentarer
Postat av: angelica.

jo jag kan ju fortsätta leta resor, det gick ju så bra sist. Jag är fortfarande väldigt bitter!

2009-01-21 @ 10:51:06
URL: http://ango.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst vart det mitt bankomatkort. luringen i det här inlägget vart att jag fått ett nytt kort, men visst verkade det troligt, haha! Puss

2009-01-21 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0