Orka leva

För några år sedan var min syster i skolan och hörde två andra tjejer prata. Konversationen gick ungefär såhär:
-Orka
-Orka vad?
-Orka leva
Jag minns inte om jag kommer ihåg historien rätt eller om jag ens uppfattat den rätt men ungefär så känndes det för mig idag. Jag gick bara in för att orka leva. vaknade glad, låg kvar lite extra och myste med Lars och sen var jag tvungen att springa till spårvagnen. Det var här hela helvetet började igentligen. Jag och Malin tränade och efter det gick vi lite på stan och jag köpte en semla som jag skulle äta när jag kom hem.
Jag kom inte hem, jag insåg att jag haft så bråttom i morse att jag hade åkt ifrån mina nycklar!!!! Kul när Lars jobbar i sisjön! Jag höll på att bryta ihop. Jag var så hungrig och kissenödig. Men det var bara att ställa semlan utanför dörren och bege sig på den 1 timme långa resan till sisjön, och sen tillbaka. Jag åkte till gymmer 8:30. var hemma 16:30. Orka leva.
Men nu har jag unat mig lite sushi och är go och gla igen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker synd om dig! Men...frågan kvarstår.... fanns semlan kvar? kram

2009-01-26 @ 21:56:21
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0