Sjuk

Jag har mer eller mindre varit sjuk sedan julen, men efter nyår blommade det ut ordentligt så nu börjar jag bli bättre... äntligen så vi får hoppas att det håller i sig.
Jag fick min julklapp av pappa här om dagen, nämligen ytterligare ett års träning. Men denna gången var det speciellt för jag fick på exclisive gymmet!! detta kommer bli underbart. Allra helst eftersom jag och Malin har som nyårslöfte att börja bootcamp 2009. Det innebär att vi ska gå ner ca 13 kilo var i år. Eller rättare sagt, jag sattsar på ett år, visssa lite mer optemistiska av oss ska lyckas innan sommaren. Jag kommer aldrig lyckas men har jag tur så kommer jag att gå ner i alla fall 2 kilo innan jag ger upp.
Jag har även engagerat i mig i ett tv programm detta år. Jag ska följa lets dance. Jag har dessutom valt ut en favorit som är Magnus Samuelsson. hade ju varit as grymmt om världes starkaste man vann hela skiten. Brukade ju sitta och titta på hans tävlingar i sveriges och världens starkaste man när jag pluggade.

Ha en underbar söndag allihop

Kommentarer
Postat av: Ida

ska du inte komma hit på fredag då, kolla på let´s dans o ta ett glas eller två? ;)

2009-01-11 @ 18:46:03
URL: http://bubbilishi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0