Söndag

Till skillnad från alla andra så är jag inte ledig på söndagar...lite orättvist, men jag har haft eb skön dag i viket fall. Lite morgon träning och sedan bar det av till Tahani. Där lagade vi god lunch (tacos) och pratade. Vi lagade dock på kyckling vilket jag inte gjort innan. Istället för köttfärs, vatten och krydda så är det strimmlad kyckling, creme fraise och krydda. Mycket smarrigt. På det hela taget en riktigt skön dag. Sen bar det av till jobbet och jag tänkte att min mys söndag var över. men när jag kom hem från jobbet fanns det en skattkarta där som tydligen har med min födelsedag att göra.... får förklara mer imon. Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0