sva= hur man blir smal fort

Här har jag lösningen på alla era vikt problem (så länge problemet är att ni vill gå ner i vikt). Min nya metod heter sva vilket betyder svält via assosiation. Man gör bara så att man köper bars som ska vara måltidersättning (med blåbrs smak) och sen tappar man kilona. Det är nämligen så att denna kaka also known as bar inte bara är så äcklig att det tar en halvtimme att äta den, den får en dessutom att bli illamående så på flera timmar kommer du assosiera allt du stoppar i munnen med denna smak och följdaktligen inte kunna äta alls. Hittills har jag bara lyckats äta hela kakan en gång, dom andra gångerna har jag blivit så illamående innan jag ätit halva att jag fått slänga en del av den. Så där har ni det, det enda tippset ni behöver inför beach 2009.
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0