Träning

Idag hade min träningsvärk gått över sen sist jag var och tränade så det var dags igen. Lite segt att ta sig ur sängen på morgonen men vid 10 hade jag kämpat mig dit. Sen tränade jag duktigt och åkte hem, men när jag stod och väntade på spårvagnen kom det en underbar doft av nybakada kanelbullar. Eftersom jag redan haft min socker dag denna veckan så blev det ingen kanel bulle för mig men guuud vad sugen jag blev. När spårvagnen kom funderade jag på att sätta mig bredvid en illa lukatnde alkis bara för att få bort den underbara lukten ur näsan... men efter visst övervägande känndes det inte värt det. Så min boot camp går väldigt långsamt men ändå framåt.

Kommentarer
Postat av: Bisse

Bra jobbat ! Tycker du är stark som hoppade över kanelbullen. Där är våran skillnad, jag ser det som att jag kan äta allt jag vill för att jag tränat, men jag är stolt ! Tummen upp från papi !

2009-01-22 @ 20:18:52
URL: http://busbisse.blogg.se/
Postat av: mamma mona

du är duktig du kämpa på nu sticker jag till tjörn kram mammamona

2009-01-23 @ 14:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0