Tv-diktatur

Som ni alla vet finns det en väldigt sorglig historia om en flicka som växte upp med en såkallad diktatur gran. Flickan gjorde fina smällkarameller och annat granpynt, hon kämpade med pyntet och kom stolt hem och visade upp det. Dock var det aldrig fint nog för mamman, så det fick aldrig hängas i granen. Den flickan var jag och nu har det hänt igen fast med tv:n. Jag kom från jobbet igår, då övarraskade Lars mig med att ha lagat ostgratinerade kräftor, tapas bröd, och ostfyllda dadlar inlindade i bacon och köpt massa gott vin. Kvällen var underbar med jätte god mat, vin och mys i soffan. Sen kom dramat, filmen var slut och jag satte på 4:an för att titta på lets dance medan vi pratade om vad vi skulle hitta på sen. Det var precis när blondin bimbon skulle dansa och Lars började gapa om att jag var tvungen att byta eller stänga av för att han inte tål henne. Jag tycker inte heller om henne men nu är det så att det är det enda programmet som jag vill följa och då tycker jag att jag ska få göra det. Han forsatte att gapa så jag stängde av tv:n och började sura. Först gran-diktatur, sen blir man ihop med tv-Hitler.

Men i sann lets dance anda tycker jag att tittarna (i detta fall läsrana) ska få rösta. Alla som röstar på att Johanna INTE hade rätt att få se sitt programm, skriv tv-suris i ett inlägg. Alla som tycker att Lars hade fel när han med hög stämma inte lät sin prinsessa se på sitt programm, gör ett inlägg där det står tv-marodör.
Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

tv-marodör!!!

2009-01-18 @ 19:58:32
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tv-marodör!!!!!

2009-01-19 @ 09:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0