Bänk skiva

Denna förbannade bänkskiva som är tänkt att vi ska ha till våran köks ö. Känns lite som ett projekt som ingen orkar ta tag i. Så nu står vi med ett färdigt underrede men inget att ha på det.... men den glada nyheten är att det nu bara finns 4 kartonger kvar att packa upp.
Annars har det inte hänt så mycket. Firade min systers födelsedag på tjörn i helgen. Där får jag även kora min andra systers komentar som en av de klockrenaste på länge. Vi satt alla och pratade om en person som Lars känner som vi hört massa historier om, mamma säger att hon inte minns att hon hört om killen innan. Då säger min sister "nej mamma, vi har pratat om honom efter maten" vilket troligen undermedvetet blev en pik om ett visst alkoholintag.... riktigt roligt. Angelivas nya pojkvänn bjöd även på tricket att kissa i motvind under kvällens gång, altså på det hela taget en ganska rolig helg.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0