Det är väl inte så viktigt med lön?

Lön är väl inte så viktigt? Jag hoppas inte det i alla fall eftersom jag kommer att vara utan denna månaden. Den som lägger in lönerna hos oss har glömt att lägga in min lön. Lite klantigt tycker kanske ni men till hennes försvar så vill jag bara säga att hon är ny på jobbet och har haft väldigt mycket att göra. Nu tänker ni: hmmm, skulle inte Johanna hålla på med lönerna? Svar : JA! jag har varit så upptagen med att fixa att jag glömtbort mig själv. Och jag som skämtade om att alla anställda skulle vara glada om de fick lön nu när jag började eftersom att det är ganska typiskt för mig att lyckas med dessa saker.
Men som min goda vänn Johanna säger "man kan ju inte vara både nygg och smart"

Hur som helst har jag nu fått internet i lägenheten och kan börja skriva igen!

ha´t gött!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! Johanna...nu har du slagit rekord! Men du får försöka se det positiva i det hela, du kommer juh få DUBBEL lön nästa månad... o jag lovar att se till att komma med lite mat med jämna mellanrum! =P

2009-07-18 @ 22:48:11
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0