Familje dag på IKEA

Idag har det varit familjedag på IKEA. Vi gick dit för att vi inte kunnat enas om några möbler så nu var det dags att kompromissa och bestämma oss så vi inte ska behöva bo i en helt tom lägenhet. Detta besök resulterade inte bara i att vi inte kunde bestämma oss om övriga möbler utan att vi nu har oenats om de få möbler som vi redan hade enats om. Med andra ord är vi tillbaka på ruta ett igen. Men det är svrt att enas med någon som inte kan ha 68 cm mellan väggen och köksön. Och här kommer det bästa, hans argument för detta är att om någon av hans vänner skulle gå upp typ 100 kilo skulle den personen kanske bli bredare än 68 cm och då inte kunna springa runt våran köksö!! Efter det dök disskusinen om den jävla katten upp igen så nu pratar vi knappt alls med varandra.... Länge leve IKEA!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag måste säga att jag ställer mig lite på Larsas sida i denna debatt! Är lie sur för att du inte tänker på min framtida breda rumpa när du inreder din lägenhet;)

ha de bästaste och kom ihåg,vem behöver en man när man har en alldeles egen handyman som kan och vet allt:)!!

Pussar!

2009-06-17 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0