Första dagen på nya jobbet

Nu har jag arbetat min första dag ensam på det nya jobbet. Var så nöjd i fredags när jag gick hem för att jag hade lyckats lösa så att allt skulle fungera på måndagen. Första som händer idag är att 3 st sjukanmäler sig!! 3, det e ju helt sjukt. Så från och med nu får man bara vara hemma från jobbet om man ska på sin egen begravning. Så jag slet för att fixa det, när allt var fixat så kollade jag min mail. Där fanns det ett brev om att jag hade 700 fakturor att ta hand om innan klockan ett. Synd att jag såg mailet halv 12 och varje faktura tar ca 5-10 min att göra. jag valde att lösa det problemet med att ta lunch och efter det inte läsa några mer mail. Blir lite mer spänning att gå till jobbet imon när man gör så.

Nu ska jag bara slappa en stund innan jag åker in till stan och träffar Lars för lite lyxig middag på tu man hand.

Kram smitaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0