Freedom!

Äntligen har jag blivit fri. Lars familj var och hälsade på i helgen och tog katt-helvetet med sig hem!!!  Annars så har det varit en lugn helg, fick mina skattepengar som jag valde att lgga på underkläder. Jag brukar alltid ta bh:ar på hm eller lindex typ och nöjer mig med om de passar hyffsat, men i helgen tog jag tag i det på riktigt och gick till en ren underklädes affär, kosta vad det kosta vill. Den lilla söta damen som hjälpte informerade mig lite försiktigt att den bh:n jag hade på mig nu var tre storlekar fel.... inte undra på att de inte suttit så bra. Köpte 2, kostade massor men det är det värt. Min underbara pojkvänn köpte även ett par fina skin pumps till mig! Så nu letar jag bara efter en fin tillställning där jag kan ha dem.

Nu ska jag gå och öppna champanjen och fira att korven är borta!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Victory! Hur länge ska de ha katten? Pumpsen vill jag se på fredag! Pöss

2009-06-14 @ 13:15:56
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/
Postat av: johanna

Så då kan jag komma och hälsa på utan att bli uppäten nu?

2009-06-30 @ 09:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0