Lever tålmodiga kvinnor längre?

Om tålmodiga kvinnor lever länge kommer jag dö snabbt. Först var det ju mister möbelräknare som trotts mina höga förväntningar på idioti, lyckades överträffa sig själv i dumhet. Han talade hela tiden om sig själv i tredje person som mäklaren. ex. nu ska mäklaren skriva på pappret. Till slut höll jag på att knäcka mig! Pojken va ju helt personlighets klyvd. Han påfreastade mitt tålamod en hel del, men droppen var ändå när jag kom hem igår och inser att ´jag inte längre har någon säng. Då tar Johanna (tänker med tala om mig i tredje person om det är det som är inne nu, man vill ju vara som mäklaren) ett djup andetag och samlar sig, ringer Lars och frågar lungt hur han tänkte nu. Han svarar att vi ska sova åp en tunn 90 madrass tinns vi flyttar.... Johanna bryter ihop. Där tog tålamodet slut. Johanna uppbringar sina sista krafter och undarar om han i alla fall märkt upp sängen, Laars svarar att han alängt alla skruvar i en påse... de kan ju ändå bara sitta på ett visst sätt!!!!!!!!!!!!!!!! Johanna Kommer få sova på 90 madrass sååå länge med andra ord. Så om någon vill adoptera mig så är nu rätta tillfället, jag är ganska lätt övertalad just nu.

Johanna

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag tar hand om dig :)

2009-07-16 @ 16:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0