New hate for you

Jag har hittat ett nytt hat objekt. Stackarn som råkat ut för detta är han som ska hyra lägenheten efter mig, numera kännd som möbelräknaren. Han tvingar nämligen mig att gå tidigare från arbetet för att han ska komma hem till mig och inventera möbler.  Han har dessutom involverat han som har första hands kontraktet, för ALLA måste vara med och räkna möbler. Även om det är ganska troligt att han har någon form av hjärn skada så tycker jag nu så illa om honom att jag en natt drömde mardrömmar om han möbel-inventerings besök.
Jag gjorde honom en tjänst när han fick nummret för att se om han kunde få ta över lägenheten, nu gnäller han på allt... men som han ständigt upprepar... han har faktiskt pluggat det här (det vill säga mäklare) och vad fan är det då? två år på folkhögskola eller? Kanske räcker med IV eller komvux för att få sälja lägenheter och kalla sig mäklare.
Så det jag kommer gå och fundera på idag är olika sätt att vara otrevlig mot honom....förslag??

God morgon till alla er andra som inte är möbel-räknare!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Kul o se att du har det bra i ditt liv utanför Örebro. :)



För övrigt, som svar på ditt inlägg om byxlösa:

http://www.nopantsday.com

Första fredagen i maj är det alltid nopantsday.

Skriv upp i kalendern för nästa år och go for it.

2009-06-26 @ 09:56:23
Postat av: Johanna

förlåt!!!!!

2009-06-30 @ 09:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0