Vanligt folk?

Var är allt detta vanliga folk? Idag satt jag på möte och flera gånger när någon tyckte att något verkade svårt så sa dom "men hur ska vanligt folk kunna klara av det här?" Jag tycker att det är något som man hör ganska ofta, frågan är vilka de vanliga folket är, eller snarare, vem är jag som tydligen är supersmart i jämförelse med det vanliga folket. någon som har något svar på detta?

Idag skulle jag träffa Tahani och fika lite, var svin trött. Så när jag druckit halva kaffet kommer det ut tre killar från fiket och går förbi uteserveringen. Ha, ha tänkte jag, killer som tror att de är snygga bara för att de har tönt kläder och har så flottigt hår att de bara måste bott i stockholm. Varpå Tahani säger o, där kommer ju Zlatan och Mellberg.... snacka om att vara trött om man inte ens känner igen dem!

Kanske är dags att börja tänka på att sova om man ska vara så här förvirrad

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Du är för söt Johanna! O ja du är supersmart!

2009-06-09 @ 20:55:09
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag måste alltid vara jävligt sömning för jag hade ALDRIG känt igen dem! Gillar att ju att titta på fotboll men lägger inte spelarna på minnet direkt! Jag bjuder på det, jag är nog ett vanligt folk! Akta dig för att umgås med pöbeln Johanna!!!;)

2009-06-10 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0