Ännu en helg till ända

Då har denna veckan nästan oxå gått. I fredags var jag och tittade på män som hatar kvinnor. Den var bra men jag var lite besviken på vem de valt i huvudrollen. I böckerna så ska han vara snygg, så väljer de en av de fulaste skådisarna vi har!
Annars så har det inte hänt så mycket utan jag har bara jobbat som vanligt. I morse tränade jag och snart så ska jag till jobbet igen.

Idag så är det ju kvinnodagen så Lars har lovat att bjuda mig på middag idag. Jag ska få kycklingspett, ris och jordnötssås (mumsfillibabba). Först tyckte han att det var lite orättvist att inte han hade en dag. då sa jag att han ju hade sin födelsedag och sen mumlade jag lite om jämställdhet och lika löner, då sa han att det är klart att hans prinsessa ska få en god middag (älskar när det kommer spontant).

Trevlig kvinnodag på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0