Biljett och nymodigheter

Idag har jag bokat biljett till Uppsala. Dock tog jag inte det gamla vanliga sättet då man får biljetten hemskickad utan jag betämmde mig för (efter viss rådgivning av Linnea) att vara lite wild and crazy och tog sms alternativet. Då trodde jag att det var som med bussen att man får ett sms som är biljetten. Ack vad jag misstog mig, man får sms nu för att visa att man bokat, sen får man ett sms innan resan för att visa att man vill med tåget och detta måste man svara på, Så precis när jag hade beställt plingade det i telen 4 gånger (varför vet jag inte, ä'r ju bara två resor). Det hela ska i alla fall bli väldigt spännande. Så Linnea, nu har du inte så långt kvar på dig att göra färdigt min cape och tack för att jag är välkommen trotts att jag gav din ko skammen.

Vår pussar på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0