Blod!

Igår var en helt galet upptagen dag. Började med att jag och Malin tränade några timmar, sen satte vi oss på vagnen och åkte till östra med Emilia, där gav vi alla blod. Jag måste säga att vi faktiskt var jätte duktiga, jag höll inte ens på att svimma denna gången (vilket är ett ganska stort framsteg för mig). När vi var klara med det åkte jag hem och där stod min  syster och väntade på mig. Bi åkte och shoppade lite och min underbara Bisse bjöd mig på väldigt exklisiv och god glass. När det var klart Kom mina våffel gäster och resten av kvällen ägnade vi till att äta våfflor, dricka kaffe och bara tjöta och mysa. På det hela taget var det en väldigt bra dag.

Om någon vill tacka mig för mina hjälte modiga hjälte insattser så kan även ni skänka lite glass, det är bara att ringa så ska ni få mitt konto nr så ni kan föra över lite glass pengar.

Kram från super blodgivaren

Kommentarer
Postat av: Malin

Så stolt över dig Johanna! Om du kommer in till stan och håller mig sällskap idag lovar jag att bjussa på glass! :P

2009-03-27 @ 09:07:53
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0