Dumt folk finns det gott om

Jag har börjat en kurs, man skulle kunna säga att det går sådär. Jag har insett att jag blir mer och mer upprörd varje gång. Folk är helt enkelt dumma. Framförallt verkar det som om personer mellan 40 och 50 har ett deperat behov av uppmärksamhet så de hellre säger dumma saker än o inte hörs alls. Idag var det en man i 40 årsåldern som gärna länge ville diskutera vad han skulle ta sig till om hans huvudman ägde en picaso tavla värd 2 000 000. Man kan säga att innan han blev tyst var jag redanväldigt upprörd! Sen pratade vi om när försäkringar inte gäller, som om man lämnat ut nycklar till höger och vänster och det sen blir inbrott. Då kommer en tant på 50 och gör en lång utläggning om att vi borde fotodokumentera ALLT i hemmet för det gör minsann hon. Jag funderade alvarligt på att spotta ut mitt tuggumi i hennes ny permanentade hår och skrika att om inte försäkringen gäller så hjälper det väl inte med kort!!!! Juristen försökte på ett snällt sätt förklara detta och då började tanten sura. Och så fortsatte föreläsningen med det ena dumma inlägget efter det andra, som dumt skryt om att de minsann visste vad INTERNET var.

Sist men inte minst vill jag gartullera min pappa till sitt nya inköp. För er som är lite mer nyfikna kan läsa om detta på ango.blogg.se

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0