Ensam och övergiven

Är lite ensam och övergiven idag. Lars kommer inte förän sent och jag orkar inte åka och träna. Dock ska jag tydligen flytta. Lars ringde innan och sa att nu ska vi köpa längenhet. Jaha sa jag... hur kommer detta sig? Det visste han inte men han hade bestämmt sig nu, att det var nu det skulle ske, hade jag inte vetat bättre hade jag trott att han väntade barn och försökte sätta bo. Tänka sig att man aldrig riktigt kan förstå sig på mäns hjärnor, ibland är han som madicken som enligt grannen "får sina infall lika fort som en gris blinkar".

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sikken kille som lämnar dig bara sådär! inte helt okey!:) Vad festligt att ni ska köpa lägenhet..men undrar om det inte är hans pregnanshormoner som talar..;)

Puss!!!

2009-03-09 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0