Fasa och fruktkorg

Inatt vaknade jag med fasa, trodde typ att någon höll på att dö. Undrade en stund varför, sen hör jag dödsvrålet från min granne och sen från båda mina grannar. Tycker i och för sig att det är jätte trevligt att de kan komma samtidigt, men om de nu ska ha sån sex så sent dår får de väl dämpa sig lite. Funderar på att skicka en fruktkorg till dem med en lapp där jag gratulerar till den bra synkningen och sen påminna dem om att dricka mycket vatten för att återställa vätskebalansen och äta bra mat så de orkar. Lars sa att jag bara fick sätta mitt namn på korgen i så fall. Men vem har dödsskrik sex klockan 4 på morgonen en vanlig onsdag?? Hade det varit nästa onsdag hade jag kunnat förstå det för då är det ju ingen vanlig onsdag så då kanske de vill ha lite extra vagannt sex för att hälsa våffeldagen välkommen men idag ser jag ingen anledning.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Typiskt beteende hos arbetslösa människor säger jag då. De måste ju göra av med sin energi någonstans...;) Ge tillbaka med samma medicin Johanna!! Ta en för laget!:)

Pussar

2009-03-19 @ 20:20:15
Postat av: Angelica

Tell me, vad är utmaningen. Ge mig något att bita i women!

2009-03-20 @ 09:55:39
URL: http://ango.blogg.se/
Postat av: Malin

Stoppa en bit-ring i brevlådan säger jag bara ;)

2009-03-20 @ 19:42:30
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0