Förhud du förunderliga

Iadg är jag lite ledsen att jag inte har någon förhud. Min bror var på besök och han och Lars satt och pratade om offentliga duschar varpå ämnet kissbomb kommer upp. Då utbrister Lars ahhh, den gammla godingen. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta för tydligen gör förhud att man kan drabbas av lätt sinnesförvirring. En kissbomb är helt enkelt när man stänger förhuden och kissar så att allt kiss samlas inne i förhuden, då byggs det upp ett tryck och då kan man sen slänga "kissbomben" på någon. Man kan ju inte vara helt frisk om man tänker på att göra en sånn sak. Dock känner jag nu att jag ändå hade velat prova. Någon som kan komma på något motsvarande för tjejer? Var god kommentera nedan i så fall.

trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0