Frukost?

Jag måste säga att jag är missnöjd med stödet från mina nära och kära. Här om veckan skrev jag att ni skulle skicka mat till mig så jag skulle klara nästa period som Lars svälter mig. Nu har den perioden kommit och inte en enda matbit i sikte. jag är as hungrig så har ingen skickat mat jag kan få. Lars har matvecka så vi har ingen frukost hemma, så vi ska ut och äta frukost men nu har han bestämmt sig för att spela en instans på datorn. Det kommer ta tid, så jag tänkte åka och äta själv, låter ju ändå inte helt fel med en delikat söndagsfrukost som man äter medan man läser en super bra bok. Då går Lars in på toa så jag inte kan gå in efter honom och hämta mina saker. Så nu sitter jag här och bara vntar på att antingen lukten på toa ska försvinna eller att Lars ska bli klar.... vet inte vilket som kommer hända först men jag vet att ungern tilltar.

Kram från en mycket hungrig Johanna

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hade du bott med mig hade du aldrig behövt svälta!!!:) Bara så du vet!

Jävla Lars jag har ju sagt till honom!!

Håll ut vännen!

Puss

2009-03-29 @ 13:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0