Insamling

Jag tänker börja en insamling nu. Det är så att den 25 tänkte jag gå och lömna blod och jag vill att så många som möjligt förljer med. Malin är redan på om hon kan för jobbet, ni andra borde ransaka ert samvete och hänga på. Vi tänker gå dit ty 10 på morgonen. Alla som hänger på får komma till mig och så bjuder jag på våfflor från 18 på kvällen! Bisse och Deken, detta gäller er oxå, ni får be pappa köra er upp så kan han oxå lämna. Johannas blod insamling is the new black :). ha det gött och glöm inte att man får presenter och fika när man lämnar.... i alla fall andra gången eftersom första gången bara är test omgång på om de kan använda ert blod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0