Inte en jätte bra dag

Detta har varit en sådan dag då man inte borde gå upp. Den började med att jag försov mig, skulle dock abara till gymmet så det gjorde inte så mycket. På gymmet tyckte jag att jag var jätte duktig då jag tillbringade en hel timme på löpbandet, och mina fötter höll!! (har ju haft problem med vristerna). Trodde jag, 10 min efter att jag gått av bandet görjar de göra ganska ont i fötterna, 20 min senare har jag jätte ont, så jag kan inte stödja på dem. Fick helt enkelt ligga i stretch hörnan tills jag värsta smärtan gått över och jag lyckas släpa mig till en soffa där jag sitter tills Malin pass slutar. Hon tyckte lite synd om mig så då ländes det bättre.

Resten av dagen har jag konstaterat att jag inte har något att göra. Sitter bara och sappar mm för att slippa tänka på att mitt jobb är i fulstädnigt kaos just nu. Så samanfattningsvis har detta varit en piss dag. Har fortfarande ont i fötterna och nu börjar dessutom träningsvärken att komma så jag har lite problem med att resa mig, sätta mig eller röra allt som har med ben att göra.

Ha det jävligt. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0