Jag vill ha helg!

Jag hade velat att det var helg nu så att jag kunde vara lite ledig. Känner inte för att jobba just nu. Annars har dagen varit bra, bortsett från att jag jobba de morgon idag så klockan ringde 05.30 (döden). Men det gjorde ju även att jag slutade tidigt så jag passade på att åka till mormor och morfar och hälsa på. Dom är för roliga dom två. Bäst av allt är att när man går står mormor i förnstret och vinkar på ett speciellt sätt. Något hon gjort sen vi var små, varenda jäkla gång vi hälsat på, det mina vänner är vad jag kallar för tradition.

Kommentarer
Postat av: Anna Carlsson-Käck

De där vinkningarna kommer du att ha kvar länge. Jag vet, för min mormor hade också en sådan vinkning för sig. Fortfarande, 12 år efter att mormor gått bort, gör vi kusiner den där speciella vinken till varandra när vi skiljs åt...



Tack för tips om Sverker. Samtalet till honom ligger nära nu. Senaste nytt på supportfronten är att de tycker att jag ska köpa en ny uppgradering för 20.000 kronor plus moms!!!!! Annars kan de inte garantera att detta fungerar... Jag är mållös!!! Och då är det högt vatten ska jag säga.



Kram på dig!



/Anna

2009-03-05 @ 08:11:09
URL: http://ordagranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0