Mysteriet på storkgatan

Jag (Sherlock Utsten) har kommit ett mysrerie på spåren. Jag skulle ta ut pengar här om dagen och då fanns det pengar insatta under rubriken blodgalss. Jag tolkar detta som att någon läst min blogg, tyckt att jag varit duktig och satt in pengarna... men vem? Trodde det var Malin efterson hon mutade mig med glass här om dagen men nu när jag ringde nekade hon. Så hon kan utseslutas från listan, sen var pengarna insatta 28 så troligen är det någon med löningsdagen 27 vilket minskar gruppen misstänkta något.
Så om någon hört eller sett något runt den 28 som kan vara intressant för fallet kan ni väl skriva nedan.

Johanna Holems (har inte bestämmt vilket dektektiv namn som passar mig bäst än)

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Det var jag...:)

2009-03-30 @ 17:43:22
Postat av: Linnéa

Jag röstar för Sherlock Utsten!!:)

2009-04-01 @ 09:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0