Smink och överlistning av semla

Började även denna dag med huvudvärkk, precis som jag har gjort sen i söndags. Men jag ska göra ett jort inlägg nu så skall jag berätta om herrgårdsvistelsen en annan dag.
Igår kom Bisse på besök, vi hade bestämmt att vi skulle till makeup store och sminka oss. Perfekt, det kopstar 500 men man får välja produkter för hela summan och eftersom sminket där kostar en del så kommer man nästan alltid upp i den summan ändå vilket gör att sminkningen typ blir gratis. Vi hade jätte trevligt och när vi var klara och vackra så begav vi oss för att göra ett sista försök att få tag på årets semla.... och hör och häpna men vi lyckades! Så vi satt ganska länge och njöt av segern, den goda semlan och en underbar kanna te. har bara två saker att säga, 5 gången gillt och sweet, sweet vickroty!

Nu skall jag lägga mig en stund och fundera på om jag ska fortsätta proppa i mig huvudvärkstabletter av olika slag fastän de inte gör någon skillnad eller om jag ska fortsätta kampen. Efter det ska jag på möte, antagligen inte ett lika viktigt möte som min syster vuxen möte ;) men ändock ett möte.

Ha en underbar dag i solskenet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0