Ajsing bajsing lilla katt

Jag behöver lite tipps. Jag behöver göra mig av med en katt utan att min pojkvänn märker att det är mitt fel att den försvinner/dör. Få djur har jag hatat så mycket som detta djur, har mina misstankar om att den är en reinkarnation av Hitler. Som att det är kattsand ÖVERALLT! Jag skaffade matta för att sanden skulle lossna från honom när han går ur lådan, då började han doppa sig i vatten så sanden fastnade på hela honom och sen kan han fritt sprida den i hela lägenheten. Han har till och med lyckats så ner sand mina flytt kartonger så det första som kommer hamna i den är kattsand. Så om någon har ett bra tipps på hur jag kan få det lilla djävuls djuret att magiskt försvinna vore jag tacksam.

Till råga på allt är jag snor förkyld (första dagen på jobbet) Jippi! Kan inte träna, och snyter mig 1 gång i minuten. Typ livets sätt att säga ha ha, där fick du för att du fick ett jobb!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0