Fest och söndag

Iadg ska jag på fest. Har köpt ett par jätte fina nya skor men jag har inte berättat om dem för Lars än så jag kan inte ha på mig dom. Får se om jag kan samla mod ikväll när han är full så kan jag ha på mig dem imon på Mathildas konfermation. Men idag fyller Mathilda (min jobbarkompis) år så vi ska dit på kalas. Är sådär sugen efter att ha jobbat dygn och sen tillbringat typ 3 timmar på IKEA där jag bråkat med Lars om färger och inredning till nya lägenheten.

Sen såg ni överskriften och nej tokstollar, jag vet att det inte är söndag dock efterlyser jag en viss söndag. Det var nämligen så att för några år sedan införde mina systrar något som de döpte till babbe.söndag. Tror den varade en kvar varje söndag där de bara drog massa "din mamma" skämt. Vilket var extra kul hos oss eftersom de har samma mamma. Så Deken och Bisse, återinför gärna denna igen, saknar era dåliga skämt.

Party dags!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad fan Johanna du skulle ju ha skorna på festen ikväll!! Vi kom ju överens! Larsa kan ju inte tycka annat än att hans prinsessa ska ha nya skor..;)

Ha det så kul ikväll!

Pussar!

2009-05-09 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0