Jobb och första kartongen packad

Jahop, då har man packat första kartongen. Jag vet att det är långt kvar men det är ett måste då jag kommer ha häcken full närmaste tiden... jag har nämligen fått en projektanställning över sommaren, kanske ända fram till december. Ska jobba i backa som typ samordnare. För första gången i mitt liv ska jag jobba måndag till fredag, väldigt vuxet. så nu måste jag gå och köpa nya kläder, måste ju vara väldigt affärsmässigt klädd på mitt nya mycket affärsmässiga affärsarbete.
Och som att inte det var nog så har jag fått mitt första god man uppdrag + flytten. Så om ni inte hör av mig på ett tag så är det för att jag ligger i ett hörn och gråter av stress.

Och idag ska Bisse gå och hämta min nya tele så jag kan få den på söndag! tack älskade syster!
Nu ska jag fly till uppsala för några sköna dagar med Linnea.

Ha det gött så länge

Kommentarer
Postat av: Teo

Låter som en vanlig dag och ett vanligt liv för någon som kommer ur familjen "Jansson af Tjörn" eller vad säger du?

2009-05-09 @ 13:55:10
Postat av: angelica

Grattis igen! Vad roligt för dig. Vi ses på söndag. Kram!

2009-05-09 @ 15:18:02
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0