Miss Li

Har jobbat som ett djur hela veckan, ändå har jag inte lyckats lösa alla problemen. Men men, det får väl bli min sorg nästa vecka för nu är det helg. Igår var jag på Miss Li och tittade, var en bra konsert men en sittplats hade ju inte varit fel. Men det var bra musik, stårlande sol och ölen efteråt satt inte helt fel.

Idag har jag inlett min dag med att gå på systemet. Har ju trotts allt lovat att förse Malin och Per med alkohol ikväll i utbyte mot en mat bit. Ska bli sååå himmla mysigt med grillkväll! Dock fick jag skynda mig från systemet för alkisarna som satt utanför slängde väldigt lystna blickar. Då inte efter mig utan efter min baginbox.

Nu ska jag ut i solen och läsa lite deckare innan jag ska iväg.

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej sötaste!

Tack för igår! See you soon! Ta väl hand om spriten tills den är i tryggt förvar hos mig! haha!

Puss&kram

2009-05-30 @ 16:09:57
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0