Röd dag

Idag är det en röd dag men inte vilken röd dag som helst utan den första dagen i mitt liv som jag MÅSTE vara ledig på röd dag för att det inte finns någon på jobbet. Snacka om vuxet. Men imon är det första dagen som jag är ensam på jobbet, så jag kanske behöver vila upp mig idag om jag ska överleva imorgon. Är lite nervös måste jag erkänna för det är precis på gränsen att det går ihop imon så om det händer nått kommer allt att rasa, spännande.

Annars så har det inte hänt så mycket. Det enda jag orkar att göra nu när jag börjat nya jobbet är att jag jobbar hela dagen. Sen åker jaf hem och äter. Efter det går jag typ och lägger mig. Orkar helt enkelt inte med något annat.

Lovar att skriva mer när jag hittat mitt liv igen
Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Så himla vuxen du är! Men lite synd om mig som MÅSTE jobba tycker du va? ;) Hoppas att det går bra imorgon!

Puss&kram

2009-05-21 @ 16:18:35
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hejsan allt bra?

Var med och tävla om min första utlottningsdesign på min blogg! vettja, lycka till och ha en bra dag!! (:

2009-05-22 @ 06:57:53
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0